Ralucagabriela's Blog

La multi ani!

Posted on: 6 ianuarie 2013

Am in fata o foaie goala, alba, seaca, trista, ce asteapta sa mazgalesc cate ceva pe ea, sa scriu ceva, sa insemnez ceva, insa nu pot, desi in mintea mea se tot contureaza ganduri de tot felul, imi tot scrie mintea multe lucruri frumoase sau mai putin frumoase… Si daca nu am de scris ceva mai frumos decat tacerea, ma rezum la a va ura sa aveti un an nou plin de reusite si impliniri care mai de care minunate, un car de bani, un munte de fericire si un continent de sanatate. Va multumesc tuturor celor care mi-au citit blogul in 2012 si care m-au sprijinit in a scrie in continuare si imi doresc ca in anul acesta ce de abia a sosit sa fiti iar alaturi de mine si eu alaturi de voi!

Ganduri frumoase si pline de caldura sufleteasca va doresc,

Raluca 🙂

2 răspunsuri to "La multi ani!"

să ai și tu un an bun. e bine când citești urări, mai ales după ce a trecut perioada specială pentru ele 🙂

Multumesc! Asa este si te mai astept pe blogul meu! O seara buna!

Lasă un comentariu


  • Niciunul
  • Adi: buna,am si eu aceeasi prob ,ma poti ajuta si pe mn cu cateva raspunsuri?:d
  • ralucagabriela: Buna! Nu am reusit sa gasesc pe nimeni, din fericire pentru mine e ca am luat examenul cu brio! M-am tot uitat pe internet si am citit tutoriale. Iata
  • luiza: Buna! ai reusit sa gasesti pe cineva sa lucreze in spss? am partea de statistica a licentei de facut in spss. poti sa-mi recomanzi pe cineva? chiar si

Categorii