Ralucagabriela's Blog

Telecomanda fericirii

Posted on: 25 februarie 2013

Cateodata stau si ma intreb daca viata e dreapta cu noi. Daca ne meritam soarta? Uneori spun ca da, unul care e mereu betiv si joaca mereu la jocuri de noroc si si-a pierdut casa de curand, iar acum sta prin canale si cara dupa el mereu o sticla mica de votca, da ala chiar isi merita soarta. Dar nu toti au apucaturi din acestea, sa le spunem urate. Ci au avut o casa, au muncit o viata intreaga, insa ceva in universul asta..s-a schimbat si..au ramas pe drumuri.

Mai sunt altii care nu au muncit in viata lor, insa au luat un loz si a castigat premiul cel mare, pe cand altii joaca la loto de cand se stiu si nu au castigat nici macar 1 leu.

Trist, nu? Eu as spune ca un pic regizat, asa cum se fac filmele proaste la hollywood, dar nu spun niciodata ca nu ar fi adevarat. Insa ce spuneti daca viata bate filmul si am trai un film SF in viata reala? Daca s-ar inventa o telecomanda a oamenilor fericiti?

Stiu, sunt naiva, dar ma gandesc ca daca ar exista o asemenea telecomanda si pentru fericire trebuie sa apasam tasta 0, pentru bani, tasta 1, pentru dragoste, tasta 2, pentru mancare gratuita, tasta 3..si asa mai departe. NU ar fi dragut?

Dar ma tem ca tot s-ar gasi unul nemultumit si ar iesi din monotonia fericirii asteia si ar distruge telecomanda sau mai grav, va incerca sa faca ceva care sa anuleze fericirea, si anume va insela, va talhari, va minti, va face ceva rau. Pentru ca asa sunt unii oameni, sunt pofticiosi sa faca rau, asa se simt ei bine, sa fie rai, sa fie gelosi, dusmanosi.

Cu telecomanda fericirii sau nu, eu va spun si va rog sa fiti in fiecare zi mai blanzi, mai rabdatori, mai optimisti, mai buni si de ce nu, mai zambitori.

Un gand bun,

Raluca

Lasă un comentariu


  • Niciunul
  • Adi: buna,am si eu aceeasi prob ,ma poti ajuta si pe mn cu cateva raspunsuri?:d
  • ralucagabriela: Buna! Nu am reusit sa gasesc pe nimeni, din fericire pentru mine e ca am luat examenul cu brio! M-am tot uitat pe internet si am citit tutoriale. Iata
  • luiza: Buna! ai reusit sa gasesti pe cineva sa lucreze in spss? am partea de statistica a licentei de facut in spss. poti sa-mi recomanzi pe cineva? chiar si

Categorii